• עדיין לא קיבלתי את ההחזר שלי

    למה עדיין לא קיבלתי את ההחזר שלי? אם שלחת את ההחזרה שלך אבל אתה עדיין מחכה להחזר, אנחנו מבינים שזה מתסכל, אבל זה יכול להיות בגלל כמה סיבות שונות... תלוי...

    קרא עוד
  • האם אני יכול להחליף את הפריט שלי?

    קיבלת את הפריטים האחרונים שלך מנואס אבל משהו לא בסדר? אין בעיה! ניתן לבצע החלפות לגודל אחר, כך שתוכל להחזיר את הפריט/ים הבלתי רצויים כחלק מתהליך ההחזרה, תוך כדי בחירה...

    קרא עוד
  • קיבלת פריט פגום?

    אנו מצטערים אם קיבלת פריט פגום! אין צורך להחזיר את הפריט אלינו בשלב זה. אנא שלח לצוות שירות הלקוחות שלנו: את שמך וכתובת האימייל שלך מספר הזמנה (לדוגמה #IL123456) שם/תיאור...

    קרא עוד