למה עדיין לא קיבלתי את ההחזר שלי?
אם שלחת את ההחזרה שלך אבל אתה עדיין מחכה להחזר, אנחנו מבינים שזה מתסכל, אבל זה יכול להיות בגלל כמה סיבות שונות...
תלוי במדינה ממנה אתה מגיע ובשירות המשלוחים שבחרת כאשר החזרת את הפריט/ים, זמני ההובלה חזרה למחסן שלנו יכולים להשתנות מכמה ימים עד כ-30 ימים.
איך אני יכול לבדוק את מצב ההחזרה שלי?
בשלב הראשון, אנו ממליצים לבדוק את המעקב להחזרה שלך (אם השירות שבחרת להחזיר את הפריטים שלך מספק כזה) ולחפש עדכון שאומר "הוחזר", "נמסר", "חזר למחסן" או דומה. זה אומר שהפריט/ים חזרו למחסן ויבדקו ויסרקו על ידי הצוות שלנו תוך 7 ימים. הישאר רגוע, וניצור קשר במייל ברגע שההחזרה תעובד כדי לאשר את ההחזר שלך.
ברגע שההחזר מעובד, זה יכול לקחת 5 ימים להופיע בחשבון שלך, לאחר שישוחרר על ידי הבנק שלך.
כמה זמן לוקח להחזיר פריטים?
אתה יכול לבדוק את פרק הזמן הספציפי להחזרות בעמוד "מדיניות החזרות והחזרים" שלנו ואם המעקב להחזרה שלך לא קיבל עדכון במהלך פרק הזמן שצוין, אל תהסס לפנות אלינו!
אנא כלול בהודעה שלך:
- הוכחת דמי ההחזרה (למשל, תמונה של הקבלה שלך)
- מספר ההזמנה שלך (למשל #IL123456)
אחד מחברי הצוות יחזור אליך בהקדם האפשרי!