החזרתי בטעות פריט שאינו של נואס

שלחתי פריט שאינו של נואס אליכם, מה לעשות?


לא יודעים מה גרוע יותר, לפספס מבצע של פעם בשנה באתר שלנו או החזרת פריט לא נכון אלינו בהחזרה שלך? - נניח לך להחליט.

אתה יכול ליצור איתנו קשר עם המידע הבא ואנחנו נבדוק את זה עבורך:

  • השם המלא שלך
  • כתובת המייל שלך
  • מספר ההזמנה הקשורה להחזרה שלך (למשל #IL1234567)
  • התאריך שבו החזרת את הפריט
  • תיאור של הפריט שהחזרת (אנא כלול תמונות של הפריט)

ברגע שנקבל את המידע הנדרש ממך, נתחיל בחקירה ונעשה את המיטב כדי לנסות לאתר את הפריט שלך. כמובן שנעשה תמיד את המיטב כדי לעזור, אך לצערנו לא נוכל להבטיח דבר!

לידיעתך: כל פריט שהוחזר בטעות או שלא נכון אלינו (שאינו פריט של נואס) יהיה באחריות השולח, ולא של נואס.

בואו לקחת חלק באופנה מיוחדת וייחודית עם משמעות אמיתית

אתם כאן כדי לבלוט, להוביל, ולהיות ייחודיים!

לחצו למעבר לקולקציות