איך אני עוקב אחרי ההזמנה שלי מנואס?
לאחר שההזמנה שלך תישלח, תקבל אימייל שכותרתו "ההזמנה שלך בדרך", המכיל את קישור המעקב שלך. לחלופין, תוכל להיכנס לחשבון נואס שלך ולעקוב אחר ההזמנה!
כבר יש לך חשבון בנואס?
התחבר לחשבון שלך.
בדוק את מצב ההזמנה שלך.
אם ההזמנה הושלמה, בחר את ההזמנה (אם המצב עדיין לא הושלם, נסה שוב בעוד 24 שעות כדי לאפשר לנו עוד זמן לטפל בהזמנה שלך).
לחץ על קישור המעקב כדי לעבור לעמוד המעקב שלך.
לחלופין, תוכל להשתמש בקישור שניתן באימייל אישור המשלוח שלך.
מה אם המעקב שלי לא עודכן?
אל תדאג! מספרי המעקב מתעדכנים על ידי המובילים כל 24-48 שעות, אך עשויים להתרחש עיכובים נוספים בזמן שההזמנה שלך במעבר.
בתחילה, בדוק את המעקב שלך כדי להבין אם ההזמנה שלך נעצרה על ידי המוביל עקב בעיות כמו כתובת לא נכונה וכו'.
אם הבנת שהזנת כתובת שגויה או חלקית, אנא לחץ כאן.
אם המעקב שלך לא עודכן כמה ימים, אל תיבהל, ההזמנה שלך כנראה עדיין בדרך אליך. עם זאת, אם המעקב לא עודכן במשך יותר מ-6 ימי עבודה, אנא צור קשר עם צוות התמיכה שלנו שיסייע לך.