אני רוצה לבטל/לשנות את ההזמנה שלי

האם אני יכול לבטל או לשנות את ההזמנה שלי?

לצערנו, אין באפשרותנו לבצע שינויים בהזמנה שלך לאחר שלחצת על 'בצע הזמנה' בקופה, זה כולל:

שינוי הפריט או המידה

כתובת משלוח/חיוב

הוספה/הסרה של פריטים מההזמנה שלך

שיטת משלוח

עם זאת, ישנו חלון של 15 דקות שבו תוכל לבטל את ההזמנה שלך על ידי מציאת ההזמנה באימייל האישור או באזור החשבון שלך, ולחיצה על כפתור 'ביטול הזמנה'.

לאחר שזמן זה חלף, לא ניתן לבטל את ההזמנה, אך תוכל להתחיל בתהליך החזרה/החלפה לאחר שהמשלוח יגיע.

התחל החזרה או החלפה

אני חושב שהכתובת שלי שגויה בהזמנה?

הזנת כתובת לא נכונה בקופה... לצערנו, איננו יכולים לשנות כתובת עם המוביל לאחר שההזמנה בוצעה, אך ייתכן שיהיה אפשר לעדכן את העדפות המשלוח שלך עם המוביל על ידי פנייה ישירה אליו.

אם מכל סיבה שהיא ההזמנה שלך לא תוכל להימסר, המוביל יחזיר אותה אלינו ותקבל החזר כספי אוטומטי ברגע שהחבילה תגיע למחסן שלנו. תוכל לעקוב אחר פרטי המעקב שלך לצורך עדכונים.

אם ההזמנה שלך עדיין לא נשלחה, המתן עד שתקבל את האימייל עם המעקב כדי שתוכל לספק למוביל את מספר המעקב וייתכן שהוא יוכל לעדכן את זה עבורך.

אם ההזמנה שלך נשלחה, צור קשר ישיר עם המוביל בהקדם האפשרי כי ייתכן שהוא יוכל לעזור.

חשוב לדעת... אם הזנת כתובת שגויה בקופה, וההזמנה נעלמה או נמסרה למיקום הלא נכון, לא נוכל לקחת אחריות על החזר כספי או החלפת ההזמנה למיקום המועדף שלך.

בואו לקחת חלק באופנה מיוחדת וייחודית עם משמעות אמיתית

אתם כאן כדי לבלוט, להוביל, ולהיות ייחודיים!

לחצו למעבר לקולקציות