חסרים לי פריטים מההזמנה שלי
אנו מצטערים אם חסרים פריטים מההזמנה שלך, אך אל דאגה, ייתכן שהסיבה היא שהמשלוח הגיע בחלקים, והשאר יגיע בעוד כמה ימים.
בדוק אם ההזמנה שלך תגיע במשלוחים נפרדים
תוכל לבדוק אם ההזמנה שלך תגיע בחבילות נפרדות דרך האימייל לאישור משלוח שכותרתו "ההזמנה שלך בדרך".
זה יכול לקרות עקב זמינות המלאי, כלומר לפעמים פריטים נשלחים ממחסנים שונים. אם זה קורה, ייתכן שתקבל אימייל נוסף שכותרתו "חלק מהפריטים בהזמנה שלך בדרך" שיכיל מידע נוסף, והפריט/ים הנותרים יגיעו זמן קצר לאחר מכן.
בדקת שההזמנה שלך נכונה ועדיין חסר פריט? אנו מצטערים על כך!
הפריט/ים החסרים ייתכן והיו חסרי מלאי. אם לא נוכל לספק פריט/ים מההזמנה שלך, נשלח לך אימייל בנושא - כדאי לבדוק גם את תיקיית הספאם/דואר זבל!
אם בדקת את כל האמור לעיל וההזמנה שלך לא מגיעה במשלוחים נפרדים, ולא הודענו לך שחלק מההזמנה חסר במלאי, אנא יידע אותנו כדי שנוכל לבדוק את העניין.
כל התביעות על הזמנות שחסרים בהן פריטים חייבות להתבצע בתוך 7 ימים מתאריך המסירה.
קיבלתי פריט שונה ממה שהזמנתי
במקרה הלא סביר שקיבלת פריט שגוי או את ההזמנה הלא נכונה, או שההזמנה שלך נפגמה בכל דרך שהיא, אנא צור איתנו קשר עם המידע הבא ונפתור את העניין;
- מספר ההזמנה שלך
- שם הפריט שלא קיבלת
- תמונה ושם של הפריט שקיבלת (אם מדובר בפריט שגוי)
כל התביעות על הזמנות שהתקבלו בצורה שגויה עקב קבלת פריט שגוי חייבות להתבצע בתוך 14 ימים מתאריך המסירה.